Státem a zákony vyžadovaná administrativa firmy ubíjí. Jednou z na čas nejnáročnějších částí firemní administrativy je mzdové účetnictví.
Zaměstnanci nemůžete říct, že dostane mzdu později, jelikož má vaše jediná mzdová účetní dovolenou, či je doma na nemocenské. V malých firmách je to ještě horší. Mnohdy se vyhýbají přijímání nových zaměstnanců protože se děsí dalšího nárůstu administrativy v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky obecně. Věděli jste ale, že tuto oblast lze outsourcovat kompletně jako službu? Nabízí to Dype.
Nechte si firemní mzdy zpracovávat na klíč
Nechce se vám do pronájmu profesionálů kvůli ceně? Zapomeňte na to, že vás vaše vlastní personální a mzdové oddělení vyjde levněji. Právě naopak. Outsourcing mezd a personalistiky je stále oblíbenější a umožňuje firmám soustředit se na byznys, vyhnout se permanentní komunikaci s úřady, mít vždy včas připraveny mzdy i další dokumenty, které po nás zaměstnanci žádají. Zeptejte se v Dype, co pro vás a vaši firmu mohou udělat. Firma je dnes synonymem pro službu Praha mzdové účetnictví. Svoji personalistiku a zpracování mzdové agendy tak svěříte do rukou skutečných profíků.
Najměte si Dype i na další služby
Vaše spolupráce s Dype nemusí skončit jen u zpracování mzdové agendy. Firma se vám postará i o perfektní vedení účetnictví, včetně moderní automatizace účetních procesů. Pomůže vám též s daňovou optimalizací, s odpočty na výzkum a vývoj. Budete mít vždy k ruce odhady výpočtu výšky daní. Svoji firmu už nebudete muset řídit podle intuice a děsit se toho, co uvidíte na daňovém přiznání v den, kdy se již musí odevzdat. Vaše podnikání se zprofesionalizuje. Management bude mít k řízení firmy vždy k ruce perfektní data z účetnictví. To už nebudete dělat jenom pro finanční úřad, ale pro sebe, pro firmu.